Cheatin', pepperoni style



Det här är den bästa veganska påläggskorven enligt mitt tycke. Rätt konsistens (till skillnad från taifuns påläggskorv) och just den här sorten "pepperoni style" har bra kryddning. Tyvärr kommer det enda stället som säljer den i Uppsala, Life på Dragarbrunnsgatan, troligtvis sluta ta in den på order från högre instans. Jag var in där idag och de skulle ta upp saken igen, då det är en produkt som säljs mycket i just den butiken.
Hoppas hoppas hoppas!
Men eftersom det verkar osäkert undrar jag om någon vet nåt annat ställe i Uppsala säljer den, eller en kedja i någon annan stad (då kan jag be en affär i Uppsala, i samma kedja, ta in den). Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0