Restaurang Kokyo, Stockholm

Kokyo är restaurangen som är känd för att göra sin egen tofu. Deras hemsida finns här och i verkligheten finns de på Sveavägen 105.
Vi var ett stort gäng som var där och åt, så nu kommer det mycket matbilder.



Till förrätt åt jag tofu mix, tyvärr var jag så hungri att jag glömde att jag skulle fota INNAN jag började äta...



Min bordsgranne åt gyoza (dumplings) och jag smakade glatt.



Till huvudrätt åt jag Mapo tofu. Mycket tofu och sichuanpeppar.



Kokyowok



Kokyogryta



Friterad rödbönspaj och friterad fruktpaj med glass och chokladsås, förvillande lika...



...tills man delar dem på hälften och tar sig en titt in i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0