"No-Muh-Chäs"




Schweiz är ju chokladens och ostarnas land. Hittills har min vän i Schweiz försett mig med fin choklad. Men nu har jag hittat nåt annat jag suktar efter. Vegustos veganost. Massor med sorter och säkert mer smakrik och spännande än de tråkiga sorter som finns att tillgå här hemma. Så nästa gång jag får besök från Schweiz hoppas jag att min fina vän tar med sig ett stort ostpaket. Det vattnas i munnen när jag surfar runt och läser om deras "ost utan mu". Någon som provat den och har en recension att bidra med?

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh jag kommer så be mamma eller syrran om det vem som nu åker dit först!!

2011-03-04 @ 15:22:35
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: Seitanfoods

Seitanfoods har dessa ostar B-)

2011-05-24 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0