Pizza på Café Tevere, Stockholm


Nåt med "skinka", aubergine och tomat samt nån sorts salamipizza.


Capricciosa och hawaii.

Vi var fyra personer som delade på fyra pizzor.
Sen köpte vi en femte (de fyra årstiderna) och delade på, som jag inte fick med på bild, för att vi ville ha liiite mer.
Goda pizzor på Café Tevere med riktigt tunn botten, så där som det ska vara.

Tyvärr har jag kommit av mig med att fota mat en aning, så den här gången kommer bilderna från min mobilkamera och bildkvaliteten är därför inte den bästa.

Café Tevere ligger på skånegatan 81, i Stockholm, inte alls långt från Goodstore. Priset på en pizza ligger mellan 90-110 kronor, om jag minns rätt, och god pizzasallad ingår. Café Tevere har ingen hemsida, men på cafekartan finns en kortare beskrivning och recensioner av stället för den som är intresserad.

Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0