The flaming ice cube, Cleveland

Min vän D har på sista tiden haft en ruskig ovana att kuska runt i världen utan att ta mig med. På senaste stoppet i Cleveland bifogade hon en liten veganrapport som plåster på såren (jag hoppas på nåt liknande från New York också... *ping!*) The flaming ice cube verkar absolut vara ett trevligt ställe, ta en titt på deras hemsida (vegansk mat och garn, kan det bli bättre?!)

Över till D: Ikväll åt jag alltså en italian panini och soup of the day, vad det var för soppa uppfattade jag inte. Till det en berry ice tea, allt som allt kostade det typ 10 dollars. The flaming ice cube är alltså ett ganska billigt ställe.

Tidigare idag köpte jag en pumpkin muffin som fick mig att undra om den verkligen var vegansk för den var så himla saftig och inte alls smulig... kanske är alla additives de har i usa :)

 

Kom hem snart, D! Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0